23 Aralık 2009

Eğer bana herhangi bir şeyimi değiştirme şansı verilseydi, herhalde ''içi kan ağlarken dışarı sahte gülücükler atma özelliği''mi değiştirirdim.

İçimden yalnızca bunu yazmak geldi. Bazen olur böyle.
Kısa ve öz.

12 lafazan:

StummScream dedi ki...

Daha köklü bir çözüme gitsek mesela hiç içimiz kan ağlamasa ve gülücüklerimiz gerçek olsa? =)

eserce dedi ki...

aynen !!!

Sycorox dedi ki...

aynen...çok sinirlendiğim zamanlarda aptal saptal sırıtırım:(

*kelime jonglörü* dedi ki...

Yorulmuş bünyen.

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

bu özelliğini değiştirmene gerek yok birazcık kendini sevebilirsen için kan ağladığı zaman dışarıya sahte gülücükler atmazsın.

bi dost dedi ki...

bazen..

alamadıklarında. yanlış anladıklarında. gamsız sandıklarında.

ben de aynen böyle düşünürüm..

ama sonra geçer. zira gülmek güzel nimet.

Finduilas dedi ki...

StummScream;
gerçek gülücükler de var ama sahteleri onların üstünü gölgeliyor bazen.

eserce;
iyi bi huy değil. :/

Finduilas dedi ki...

sürüden ayrılan koyun;
kendimi seviyorum ama insanları derlerimle boğmak istememek gibi salak bir huyum var.

bi dost;
(: <- bu sahte gülüş değildi eheh.

DoKuZuNCuKaPI dedi ki...

İnsanları dertlerinle boğmak istememek mi? Yoksa zaten kimse bana yardım edemez en iyisi yine ben kendi kendime yeteyim düşüncesimi?
Benim sebebim insanoğlunun yetersizliği.

Clementine dedi ki...

kendimi dövmeyi düşünüyorum o anlarımda.kesinlikle değiştirilesi bir özellik.

Finduilas dedi ki...

DoKuZuNCuKaPI;
bu zamanda insanların kendi derdine bile çözüm bulamadığını göz önüne alırsam 2.si mantıklı.
ama benim için 1. seçenek.


Clementine;
aynen ben de.

SirEvo dedi ki...

Vallaha helal olsun diyorum. Zor zor.

 
Tuşların Tıkırtısı
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.