26 Aralık 2009

Sanal bebek.













Burda hepimiz 01011100'lardan ibaretiz aslında. Bazen düşününce, ''Sanal bebek bile daha gerçekti.'' diyorum. ''En azından elle tutulabilirliği vardı.''

Diğer taraftan da duygular var tabii, onları da tam tersine elle tutamıyoruz ama hissediyoruz işte.

Tuhaf şeyler hep bunlar.

15 lafazan:

bi dost dedi ki...

sanal aşk kokusu aldım. (gıcık bi yorum oldu :P)

Finduilas dedi ki...

ahaha yok artık. baya gıcık bi yorum. :P

duygu derken herhangi bir duygu yani, mesela seninle böyle konuşurkenki duygu falan filan. öyle.

Gökhan dedi ki...

bkz. vapurlar , dünya , güzel fln... :))

*kelime jonglörü* dedi ki...

Bir de sanal bebek gibi bir süre sonra başkalarına ve başka şeylere daha çabul oluyorsun ya bağımlı burada,o daha da kötü.Ama ben saklanmıyorum şahsen.

StummScream dedi ki...

Duyguları hissettiğin kişiyi elle tutabiliyorsun =)
Aslında bilgisayar da öyle klavyesi, mouse'u =P ama soğuk plastik sonuçta =)

Gökhan dedi ki...

finduilas , eğer Ankara'daysan ve şansın varsa antika pazarında sanal bebek bulabilirsin , ben arkadaşıma alıp hediye etmiştim bi tane...

sanal bebek bende de vardı çok eskiden , ama duygusuzmuşum demek ki o zamanlar sahip çıkmamışım... ancak şimdi anlıyorum bazı şeyleri...

geriye kalan bi kaç pokemon tasom var , hep yanımdadır , bu da tuhaf hissettirir , konuyla alakalı mı bilemedim ama... :P

SirEvo dedi ki...

Sanal bebek, vay be eskiden amma oynadık. :D

Clementine dedi ki...

heyecan yaptım başlığı görünce . benim hala duruyo ama çalışmıyo :)
senide çok sıkıntılı görüyorum son yazdıklarından.

Sycorox dedi ki...

aynen katılmaktayım,hayat iyice sanallaştı:(

bu arada Gökhan antika pazarı nerde? bende edineceğim sanal bebek,hemde antika pazarı! süper bi oluşumdan haberim yokmuş:(

Gökhan dedi ki...

Kurtuluş'ta Ankare universitesinin kampusunun olduğu yerde,Cebeci pazarı var , tren yolunun hemen yanında...
sanırım antika pazarını cumartesi pazar günleri kuruyorlardı 2 gün...böyle tam antika pazarı da değil aslında gerekli gereksiz her şey var...eskilerden bi çok şey var kitap , gramofon , daktilolar...

Finduilas dedi ki...

*kelime jonglörü*;
Aynen katılmakdayım efenim.

StummScream;
Japonlar gerçek insana benzeyen bir şey icad etmişler yine, hem insan hem robot hem sanal, çok fena çok.

Gökhan;
2 tane sanal bebeğim var çocukluktan kalma, ama çalışmamaktalar. Teşekkür ederim yine de, hem senin hikayeni de dinlemiş olduk, olsun. :P

Finduilas dedi ki...

SirEvo;
Herkesin elindeydi meret.

Clementine;
Benimkiler de süs olarak durmaktalar. ^-^

Öyle olur bana arada, geçer ama sonra.(:

Sycorox;
Evet, biz istemesek olacak şey değildi ya neyse. (:

*kelime jonglörü* dedi ki...

Toplanın Antika pazarına gidiyoruz (mi mu mü )

Finduilas dedi ki...

ben Ankara'da oturmadığım için maalesef maalesef.

Sycorox dedi ki...

Gökhan;teşekkür ederim,hemen keşve çıkayım ben:)

 
Tuşların Tıkırtısı: Sanal bebek.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.