24 Kasım 2009

En baba kopya tekniği.

(Şekil.1a)
(Şekil.1b)
Önemli:
Hesap makinesiyle girilen sınavlar için geçerlidir.

Uygulama:
Hesap makinesinin kapağı açılır, öğrencinin unutacağını düşündüğü formüller, sayılar, zartlar zurtlar hesap makinesinin kapağının içine yazılır.

Aman diyim:Sakın kapağın dışına yazma gafletinde bulunmayınız, ''Makinesinde işlem yapmayıp neden arkasına bakıyo ya bu tip?'' diye düşünen asistanların/hocaların gazabına maruz kalabilirsiniz.

Saklama yöntemleri:
1- Folyo içerisine sarıp... Pardon o başka bir şeydi.

2- Sınavda oturduğunuz yere güneş bakmamalıdır. Mümkünse gölgede bir yere oturunuz. Eğer hesap makinesine güneş vurursa, yazdığınız kopyalar şekil.1a ve şekil.1b'deki gibi gözüküp, sizi bu genç yaşta ele verecektir.

3- Sınav sırasında size yaklaşmakta olan herhangi bir cisim görürseniz, hesap makinesine rasgele bir şeyler yazın, arada bir ''öff ne zor soruymuş hacı ya'' triplerine girin. Burada amaç; ilgiyi başka tarafa çekip, hin bir hareketle makinenin kapağını arkaya çevirmektir.

Zorlukları:
Olay sonrasında hesap makinesini temizlemek zor gelebilir. O da olsun artık bi zahmet.

Güvenilirlik:
Yazan kişi ve arkadaşları tarafından denenmiş, yakalanma olayı hiçbir şekilde gerçekleşmemiştir.

Yazarın günah çıkarışı:
Kopya çektim, pişman değilim.

Dibin notu:
Ama öğretmenlerimizi seviyoruz.

11 lafazan:

iklim dedi ki...

güzelmiş,ama yine de öğrencilerime söylemeyeceğim.

Clementine dedi ki...

ben hesap makinesinin her yerini doldururdum :) sonra nasıl saklarım diye tutuşurdum :D

Amaltheian dedi ki...

Bi kopya da benden o zaman:)
Bazı hesap makineleri azicik karizmatik ve mesaj yazar gibi girebiliyorsunuz butun formulleri. Cep telefonunun taslaklar menüsüne girip bakmak kadar kolay yani:)

Uçandepik dedi ki...

Yine olsa yine yaparız.

Bodrack dedi ki...

yakistiramadim cik cik
"insan kopya çeker mi hiç ?" (bu cumleye bittim öldum ya(ö yazana kadar canimin cikmasida cabasi(parantez acip o harfi tekrar yazmaya calismam beni benden aldi kesinlikle))) tey tey

Finduilas dedi ki...

iklim;
siz de görmezden gelirsiniz hocam. :P

Clementine;
bi de cesaret gerek, ölüm kalım meselesi çünkü. :D

Amaltheian;
o da güzelmiş. (:

Uçandepik;
ivit.

Bodrack;
çeker efenim hem de öyle bi çeker ki. (öyle bi çeker) evet (sonra da böyle bi çeker) tamam.

Clementine dedi ki...

tabi ya ölüm kalım meselesi.6 ay uzaklaştırma kolaymı :)

Finduilas dedi ki...

ehehe

Hun ü ZeN dedi ki...

yaptım.pişman değilim.yine olsa yine yaparım.

Finduilas dedi ki...

hayatın gerçekleri.

Gökhan dedi ki...

bizde kapaklarıda kontrol ediyorlar nedense :s

 
Tuşların Tıkırtısı: En baba kopya tekniği.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.