14 Kasım 2009

Adnan Şenses'in Ay'a çıkıp, dönüşte Ay suyu getirmesi.














- Estetik ameliyatla gamze yapılabiliyormuş artık. Oha. Bırakın bari gamzeler doğal olsun. ''Senin gamzen estetik mi?'' gibi salak laflar duymak istemiyoruz. Genç gamzeliler rahatsız. Hatta kendini genç hissedenler de.

- Yağmurlu havada kısa kolla dolanan tipler. Ne içtiyseniz aynısından rica ediyorum. Bu zamanda lâzım.

- Deniz Baykal var ya hani. Yüzyıllardır yaşayan. Vampir bence o. Koltuk vampiri, evet. Kendi kendine koltuğu emiyor falan. Diş izleri vardır koltuğunda, incelemek lazım.

- Google Adsense bir Adnan Şenses kuruluşudur. Seda Sayan'lı Elma Krom reklamları da bundan dolayı bu kadar revaçtadır.

- Dün ''Hülya Avşar Soruyor'' adlı programı izledim biraz ve anladım ki, Hülya Hanım'ın orda gözlerini pörtleterek put gibi durmak ve arada bulduğu en salak soruları sormak gibi bir görevi var. Evet, zekîlik de budur işte.

- Google Wave midir nedir, onun davetiyesini arıyormuş millet. Kanmayın bu oyunlara Ey Cemaat-i Blogger, eskiden Gmail'i de davetiyeyle veriyorlardı, ''Heyoo davetiyem vaar!'' diye sevinmiştim, şimdi ortalık malı oldu kendileri. Tehlikenin farkında mısınız?! Bu da ABD'nin yeni bir oyunu!!1!!11

- Ay'da su bulunmuş. Oley, yakında; ''Ay suyu gelmiştir.'' yazılarıyla karşılaşıcaz! Ay sularının markaları bile hazır; Aysu, Aydan, Ayar... hmm sondaki tutmaz. Ama Nasa'ya yazdığım bu mektup hala geçerli.

(bkz.kaynatmadan içmeyiniz)

- Yakın gelecekte Ay'a gidecek tipler için bir dünyalı açılımı olacak. Hatta Aylılar(!)(?) ''Dünyalı sorunu yoktur, dünyalı istilası vardır.'' türünden şeyler tartışmazlarsa beni bulun, buralardayım.

- Son zamanlarda duyduğum en yaratıcı küfür: Meridyenlerine soktuğumun dünyası. Ay'da yaşayacak bünyelere de uyarlanabilir. Kraterlerine soktuğumun ayı, gibi. (burası +18 idi. adeta geç gelen bir biiiiiiiip.)

- Bir de, ironi madeni (????).

15 lafazan:

Bodrack dedi ki...

"- Yağmurlu havada kısa kolla dolanan tipler. Ne içtiyseniz aynısından rica ediyorum. Bu zamanda lâzım."

Sesi sona alip bir doz "lazy" dinlemek yeterli olacaktir .
Ayrica gamze olsunda camurdan olsun . Her tatli kizda gamze gormek isteriz efenim , cok cok cok yakisio :D

kelebek atolyesi dedi ki...

süper bir yazı olmuş.sevgiler

Yigit dedi ki...

:)))))) Keşke herkes bu kadar samimi olsa. Ellerin dert görmesin.Son satırı Iron Maiden okudum ne alaka diyorum bi de öyle dalmışım ki:)))

Glamdring dedi ki...

Ahmet Türk bence bir çelişkiden ziyade, müthiş bir kara mizah örneği.. Herifin ismini her duyduğumda gülümsemeden edemiyorum.

Ve Deniz Baykal tespitine hem çok güldüm, hem de katılmadan edemiyorum.. Bence de kesin vampir bu adam.. Hatta 2011 seçimlerinde yine kaybedince siyasetten elini eteğini çekeceğini.. Ve bir sonraki Twilight filminde canlandırdığı, Edward'ın uğruna Bella'yı terk ettiği 'çekici vampirella' karakteriyle Oscar alacağını düşünüyorumXD

Ve Ayda su bulma muhabbeti çok baydı artık. Ne bileyim.. Ayda jartiyer bulundu, ayda Yurtsevenkardeşler albümü dinleyip İsmail Yk fanı olan bir yaşam formu keşfedildi, ayda 'iktidarsız uzaylı' rumuzuyla Haydar Dümen'in Posta'daki köşesine cinsel mektup yollayan bir canlı çeşidi yakalandı falan türünden haberler çıksın artık. "Su bulundu" haberi hakikaten çok sıktı=)

Ainariel* dedi ki...

Deniz Baykal bölümüne bayıldım :D Bence ordan çok iyi hikaye çıkar.

Cupy dedi ki...

Gene beni yar'mayı başardın :D

Finduilas dedi ki...

Bodrack;
Yakışıyor da doğal gamzeyle insan icadı olan ayrılsın istiyorum efenim. :D

kelebek atolyesi;
Teşekkür ederim. (:

Yigit;
Teşekkürler. ^-^ O ironi madenini bilinçli koydum oraya zaten, hiç bir anlamı yok. :D

Finduilas dedi ki...

Glamdring;
Baykal'a biçtiğin Edward'ın 'çekici vampirella'sı rolünü gözümde canlandırdım ve evet, kesin oscarlık. :D

Ay'daki su olayı gerçek mi o bile belli değil ya işte. Zaman geçsin maksat. (:

Ainariel*;
^-^ Denemek lazım.

Cupy;
Ben de o ses kimden geldi diyodum. :P (iğrençti tamam vurma.)

Clementine dedi ki...

"- Estetik ameliyatla gamze yapılabiliyormuş artık"
cidden oha .. yok artık :) bunu bilmezidim işte....!

Finduilas dedi ki...

daha neler duyucaz kim bilir. (:

Bodrack dedi ki...

Finduilas;

Ama gamzesi olmayanlar ne yapsin , onlarin secim sansi olmadi ki . Niye onlari disliyorsun :( Yazik degil mi onlara .
Gamzesi olan kizlar direk +981247239q862938653294756 bonus puanla baslarken onlar oturup kaderlerine mi aglasinlar :/
Buradan tum dogal gamzeli kizlara sesleniyorum ;
Dislamayin o garibanlari . Siz tatli tatli gulumseyip bizim icimizi eritirkene onlar kiskancliktan catliyorlar . Onlarida bagriniza basip kabul ediniz gamzeliler tarikatina !

Ki sahalarda daha cok gamzeli tatli kiz gorebilelim :) Ama tatli olmayanlar lutfen bulasmasinlar , dunyamizin bir guzelligini daha kirletmesinler lutfen .

Saygilarimla
Gamzelitatlikizlariyasatalimdernegikurucubaskaniveyemeginsalcalisitatlikizingamzelisidernegigenelmuduryardimcisipeksayinprofdrutkucangokcen

cesetizleri dedi ki...

zabah zabah hele gece de uyumayınca ve hatta pms varkene çok iyi geldi bu yazı oh açıldım saçıldım :)

Sycorox dedi ki...

hahah Adnan Şenses muhabbeti bloğada taşınmış:))

ama seviyoruz kendisini:)

Finduilas dedi ki...

Bodrack;
Vallahi bunun üstüne ne desem bilemedim, herşeyi doğal akışına bırakalım madem. :P

Cesetizleri;
oh sevindim o zaman. ^-^

Sycorox;
ayılana gazoz bayılana limon yahu ötesi var mı. :P

Bodrack dedi ki...

Tekrar okudum yazdiklarimi
Ben bile diyecek birsey bulamadim:D

 
Tuşların Tıkırtısı: Adnan Şenses'in Ay'a çıkıp, dönüşte Ay suyu getirmesi.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.