12 Kasım 2009

Mandalin.


Son 2 günde vücuduma mandalina nedeniyle yüklenen C vitaminleri sayesinde, domuz gibi oldum. ''g'' ve ''i'' arasında, o korkunç ''r" yok. Huzurlu olunuz.

Sosyal Mesaj Kaygısı: Mandalina alın, yiyin.Kendinize can verin.
Sevimli de ayrıca kerata.

10 lafazan:

0z-T dedi ki...

Oha odum koptu bir an ^.^

Eliza Doolittle dedi ki...

Sevimli ve lezzetlii..Cilek de mandalina kadar c deposu bu arada, sabah musliyle yiyince de tadindan yenmiyo, tavsiye :)

Amaltheian dedi ki...

O "r" o kadar da korkunç değil, domuz g"r"ibinin paniği daha çok can alacak yakında..

Bir de:) En çok C Vitamini yeşil biberde bulunuyormuş, mandalin yerine birkaç tane sivri biber tüketmek de bünyeyi destekleyecektir.

Sevgiler,
Amalth.

Clementine dedi ki...

hani büyük mandalinlerde, 2 mandalinin arasında minicik olan bir tane çıkıyo ya :) işte ben onu yemeye kıyamıyorum...

Clementine dedi ki...

hani büyük mandalinlerde, 2 mandalinin arasında minicik olan bir tane çıkıyo ya :) işte ben onu yemeye kıyamıyorum...

Bella dedi ki...

ahah cok tatli yaa bu mandalinalar, kendine dikkat et amaaa grip falan olma.

Bodrack dedi ki...

"hani büyük mandalinlerde, 2 mandalinin arasında minicik olan bir tane çıkıyo ya :) işte ben onu yemeye kıyamıyorum..."

Olur mu ya acima onlara ! Onlar dusman , eger sen onu yemezsen o seni yer :D

Finduilas dedi ki...

0z-T;
Eheh, iyiyim iyi. ^-^

Eliza Doolittle & Amaltheian;
Tavsiyeler denenecektir efendim. (:

Clementine;
Çok sevimli duruyo onlar ya cidden. ^^

Bella;
Olmam böböyim tamam. :D

Bodrack;
Fantastik olmuş. :D

Glamdring dedi ki...

Beni can evimden vurdunuz şu an sayın Finduilas:) Bir kadın için çikolata neyse, bendeniz içinde mandalin odur.. Hastasıyımdır kendisinin, her kış 200 ila 300 kilo arası tüketirim.(Not:şaka yapmıyorum)

Birde madem konu açıldı, aklıma mandalinle alakalı tuhaf bir fantezi geldi onu da anlatayım.(Fantezi dedim diye hemen kötü düşünmeyin, bir mandalini seksapel sahibi bulacak kadar kafayı yemedim henüzXD)
Böyle yolda mandalin yiye yiye yürüyorum.. Herifin biri elimden mandalinimi almaya çalışıyor, bende "bedenime sahip olabilirsin, ama mandalinime asla" dedikten sonra onu oracıkta boğarak hunharca öldürüyorum. Sonra beni mahkemeye çıkarıyorlar, hakimde Hulusi Kentmen tipli bir adam.. Olayı anlattıktan sonra o da bir mandalinsever çıkıyor ve "ben olsam bende öldürürdüm, vatan sağolsun" diyerek beni beraat ettiriyor.. Ve mahkemedeki çılgın kalabalıkla birlikte "I love mandalin, Şerın Sıton kiss me" diye şarkılar söyleyerek 'kimölekimkala kabilesi dansı' yapıyoruz. Hatta o kalabalıkla birlikte CumhuriyetçiMandalinPartisi'ni kurup, iktidara yürüyoruz.. Ben Başbakan oluyorum. Maalesef, mandalinli vodkayı fazla kaçırdığım G-20 zirvesinde Carla Bruni'ye sarktığım için Fransa'yla aramızda savaş çıkıyor falan filanXD

Bu absürdlük sınırlarını zorlayan fantezimden sonra, daha az mandalin yemeye karar verdim.. Kafa mı yapıyor ne.

Finduilas dedi ki...

Hayal gücünüze hayran kaldım sayın Glamdring. (:

 
Tuşların Tıkırtısı: Mandalin.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.