15 Kasım 2009

Ugg(ly).

Bu ugg'lar sadece ayakları sıcak tuttuğu için seviliyor gibi geldi bana. Çünkü kime ''Neresi güzel bunların?'' diye sorsam, karşılık olarak ''Ama çok sıcak tutuyor.'' gibi bir cevap alıyorum. Sanırım herkes gerçekten kötü durduğunun farkında.

Yani benim gördüklerimin %90'ı adeta bir eskimo kaçkını, ugg giyen ayaklar adeta bir insan organizmasında tersine evrimleşmiş ayı patisi. (Dikkatinizi çekerim, her ne kadar etrafta güzel güzel giyen o %10'luk kısmı görmesem de, ayrı tuttum kendilerini. Açık kapı bırakmalı.)

Bir de bu ara Kızılay dağıtıyor sanırım, herkesin ayağında. Eskiden de hantal Harley Davidson'lar vardı herkesin ayağında.

(Fiyatı 500-800 TL arasında değişiyormuş. Dışı kanguru, içi kuzu derisindenmiş, yutkundum.)

14 lafazan:

Hun ü ZeN dedi ki...

bugün beşiktaşta önümde üç kız yürüyordu.üçünün de ayağında ugg vardı? kızılay ihtimali yükseliyor..

Clementine dedi ki...

50-60 a da varmış :)onun içi dışı neyden yapılmıştır bilemem tabi.. sağa sola bakınca her saniye görebiliyorum bu ayı ayaklarından :)

Bodrack dedi ki...

"(Fiyatı 500-800 TL arasında değişiyormuş. Dışı kanguru, içi kuzu derisindenmiş, yutkundum.)"

Yani bir tane yapmak icin 2 tatli hayvana elveda . Toplu uretimde durumlar degissede .
"Winny the pooh"ta ki yavru kanguruyu giydiginizi dusunsenize
Turkce seslendirmesine bayiliyordum o veledin ya
Kizilayi kinadim
KIN

cesetizleri dedi ki...

Bunların çakmasını yapamamışlar herhalde öğh iğrenç bu. Bir de gerçek deriymiş..
salak insan derisinden olsa neyse masum hayvan derisindenmiş bir de..

Sycorox dedi ki...

o kadar para veremem valla hiç kusura bakmasınlar...boyum güdük zaten bunu giyersem heralde iyice hobbit formatına girerim:))

ilk çıktığında Eternal Sunshine'da görmüştüm Clementine'de o zaman heveslenmiştim bak...ama şimdi zilyon kişinin ayağında olunca kusasım geliyor

Bella dedi ki...

bunlarin iki tipi varmis ya avustralya ugg'u olan yani asil cikis yerinden olanlar :D daha pahaliymis o 500luk. amerika ugglari ucuz yani onlar 180-160-200 yerine gore falan degisiyor, gerci sahteside bol bunun :D

Bodrack dedi ki...

Sahtesini ne derisinden yapiyorlarmis ? Esek , at ? Koala ? Hatta belki panda ?
Bizon derisinden yapacak halleri yok heralde O_o

inatçı hardal dedi ki...

http://www.facebook.com/home.php#/video/video.php?v=170007849471&ref=mf

izle bence :D

Finduilas dedi ki...

Hun ü ZeN;
Hepsi birbirinden özenmiştir onların... öf yarabbim.

Clementine;
Gittikçe çoğalmaktalar hatta, korkuyorum. :D

Bodrack;
O hayvancağızları gözümün önüne getirince daha da iğrendim.

cesetizleri;
Umarım sahtesini giyiyorlardır, o kadar parayı bu iğrenç şeye vermemişlerdir.

Finduilas dedi ki...

Sycorox;
Bacakları çok zayıf olanlarda berbat duruyor ya. Ayakları içinde oynarken da rahatsız olmuyorlar mı anlamadım ki... :D

Bella;
Ben bunları bedava verseler de giymem. :D

inatçı hardal;
abimiz söylenmesi gereken herşeyi söylemiş takdir ettim. :d

you look like a shit man... you are a fucking whore. asdjfsdhf.

Glamdring dedi ki...

Bence "Birine aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız" türünden sorulara verilecek en güzel cevaptır bu botlar..

Mesela Esmeralda Quasimodo'ya dünyanın en çirkin, en korkunç kamburu olmasına 'rağmen' yine de aşıktır. Eğer sizde sevgiliniz dünyanın bu en korkunç botlarını, en iğrenç ugg'larını giymesine 'rağmen' onu terk etmemeyi başarabiliyorsanız, bilin ki aşıksınızXD

Sycorox dedi ki...

ahah küçük çocuklara çok yakıştırıyorum ben ama...çocuğum olsa alırım bak,hem sıcak tutar hemde şirin durur:))

Finduilas dedi ki...

Glamdring;
Ugg'la aşkı karıştırmamak lazım tabii. (:

Sycorox;
Çocukta hiç görmedim ama, şu fotodaki eskimo çocukta çok tatlı duruyor evet. ^.^

buyukforum dedi ki...

orjinal uggları sorunsuz ve garantili bir şekilde buradan alabilirsiniz

http://dukkanlar.gittigidiyor.com/Wholesale_Shop/

 
Tuşların Tıkırtısı: Ugg(ly).
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.