20 Kasım 2009

Kızıl mı!?

Kızıl saç mı istiyorsunuz? Evet mi? Durun! Bu 10 maddelik uyarı anlamındaki yazıyı okumadan karar vermeyin, Tuşların Tıkırtısı Productions sizin için hazırladı! *DANNNNNNNNN sesi*

1- İlk boyandığı günkü banyo sırasında küvete baktığınızda, hunharca işlenmiş bir cinayet zanlısı olduğunuzu düşünebilirsiniz. Öyle kıpkırmızıdır etraf. Ama korkmayın, olur öyle.
2- O anın şokunu atlattıktan sonra havluya sararsınız saçı. Eğer saçınızı sardığınız havlu beyazsa onu gözden çıkarınız, o da kıpkırmızı olmuştur. İyi bir leke çıkarıcı gerek ona. Alınız. Markaya gerek yok. Lütfen zorlamayın.
3- Zar zor kurutursunuz saçı, rengin ne olacağını merak edersiniz ''Ay hâlâ kurumadı mı!'' diye söylenir durursunuz. Eğer saçlarınız bazıları gibi hayvanî boyutlardaysa kurdeşen dökme ihtimaliniz oldukça fazladır. Geçmiş olsun.
4- Sonucu görünce yaklaşık yarım saat ayna başından ayrılmak istemezsiniz. Aynayı başınızın arkasına tutar, bir de ordan nasıl gözüküyor diye bakarsınız. Güzeldir. Agucuk.
5- O görüntüye uzun süre bakınız, saçlarınızı tekrar boyayıncaya kadar o görüntüyü asla göremeyeceksiniz. Hele ki eğer yazın boyamışsanız vay halinize sayın seyirciler.
6- Bu süreyi iyi değerlendirin, sokağa çıkın, saçlarınızı güneşte savurup diğer kızıldaşlara gülümseyin. Kimsecikler bilmez ama kızıl saçlılar arasında tuhaf bir sevgi vardır. The Fellowship of the Kızıl. Evet.
7- Saçların boyanmasının üzerinden yalnızca 1-2 hafta geçmiştir ama saçların ilk günkü parlaklığından ve canlılığından eser kalmamıştır. Her yıkayışta akan renk sayesinde kendileri garip bir turuncuya dönüşmüş, sizi şimdiden çıldırtmaya başlamıştır.
8- Saçınızın rengini 1 ay güncelleştirmemek gibi bir mallığa düşmeyiniz. Aksi halde o renk, başımızdan eksilmeyesice güneş sayesinde bok renginden hallice bir sarıya dönüşecektir. Test edildi onaylandı. Bilginize.
9- Her ne kadar türlü türlü zorlukları olsa da, bir kez kızıl olmuş saç, kolay kolay başka renge dönüşmez, bağımlılık yaratır. Kızıl saç, başkadır; candır.
10- Eğer bunlara rağmen hala kızıl olmak istiyorsanız devam ediniz. The Fellowship of the Kızıl'ın kapıları size her zaman açık.
Dibin Notu: Gerçek kızıllar, sizi ve o çillerinizi çok seviyorum.

31 lafazan:

The Oz dedi ki...

borşür olarak basıp okullarda dağıtılası.

Rouge dedi ki...

kızılı kızıl anlar allah allah!
evet ya.
çok zor filan ama ben ölürüm kızılıma filan falan.
seninkide saglammış bak.
yihuğ.
yaşasın kızıl kardeligi.

Rouge dedi ki...

kızılı kızıl anlar allah allah!
evet ya.
çok zor filan ama ben ölürüm kızılıma filan falan.
seninkide saglammış bak.
yihuğ.
yaşasın kızıl kardeligi.

0z-T dedi ki...

11- Koyu tenliyseniz sacinizi kizila boyatmayin.

Ben yapmadim ama yapanlara laflar hazirladim ^.^ Cok kotu gorunuyor!

Clementine dedi ki...

heleki bu aralar kızıl manyaklığım geldi yine :) 2 sene kullandım ben bu laneti. salaklığıma birde açtırıp boyatmıştım(asıl amacım kırmızıydı).. sonunda canıma tak etti, ilk banyodan sonra turunculaşma. ve ardından gelen bok sarısı .sonunda siyah yaptım ve pişmanım. şu siyah boya bi uzasa gitsede açtırmadan tekrar yapsam :( kızılı ve kızılları seviyorum ^^

Şurup Şehri dedi ki...

oyh renge bak hele.bittim.

kızıl arkadaşlarımda bişeyi farkettim gözleri kahve rengi olanların güneşte saçları yansıma mı yapıyodur nedir göz renkleride kızıl oluyor.
öhm temem bukadardı.

inatçı hardal dedi ki...

bi de spor salonundaki havuzda dağıtılan havluyu kullanma hatasına düşerseniz sıçılır: havlu kıpkırmızı olur, soyunma odasındaki temizlikçiler çok güzel tersler kızıl kişiyi.

Finduilas dedi ki...

The Oz;
broşürcüleri hiç sevmesem de, parada anlaşırsak neden olmasın. :p

Rouge;
vuu bi kızıl daha!^-^ teşekkür ettim efenim.

0z-T;
sahiden o da var, en uzak durulası. ^^

Clementine;
of, o maceranı okumuştum blogda. uzasın hemen siyahlar.

Şurup Şehri;
teşekkür ederim.(:

bazı kahverengi gözlerde biraz kırmızılık oluyor evet. benimkiler elâ olduğu için mavi ve siyah dışında her renge dönüşebilme yeteneğine sahipler, kızıla da dönüşüyorlar mı merak ettim şimdi. :D

inatçı hardal;
başka bir saç renginin bu kadar zorluğu var mıdır ya.

bi dost dedi ki...

güzel olan her şey kısa sürer ama bu hakaten çok kısa:( seni çok iyi anlıyorum kızıldaşım:(

Amaltheian dedi ki...

Tespitler vallaha pek yerinde!

Ancak şu noktada kendime bir notum var:

Boyasini 3 haftadir yenilemeyen Amalth! Esek Amalth! Nitekim o bok renginden hallice turuncuya dönmüş durumdayim.

Biri beni boyasiiiin!

Yaşasın kızıl kardeşliği!!

Glamdring dedi ki...

Ben ki; ne zaman arkadaşım olan hatunlar yanımda dedikodu kazanını kaynatsa, sahte kızıllardan nefret ettiklerini, herşeyin tabisinin güzel olduğunu falan söyleyerek sonradan kızıllara laf çaksa..onları bir dengeli beslenme uzmanı gibi büyük bir ciddiyetle dinler, hak verir, 'durmak yok,laf sokmaya devam' temalı bir iki cümle döşenirdim.

Ama şu yazından sonra, hele hele bir lotr sapığı olarak 'fellowship of the ring' tamlamasını görünce..
Bir daha yanımda böyle 'haset' kokan konuşmalar dönerse, sonradan kızıl olmuş hatunların tarafında yer alacağımı buradan belirtiyorum.
Onca çile çekip, kızıl saçlı olmayı başarabiliyorsa bir kadın bence ayakta alkışlanmalı.Bundan sonra gördüğüm tüm kızıl saçlı kadınları sarılıp, öpeceğim.(gerçi onlar benim tarafımdan öpülmek istiyor mu orası muamma ama olsun)

Bodrack dedi ki...

Lotr delisi cok gordukte finduilas ismi ilk defa sende gordum .
Gerci silmarillion gibi bir basyapitta her karakter sevilesidir asik olunasidir . Ama turambarin hikayesindekilerin yeri kesinlikle ayridir
Kisacasi tebr..

ALL HAIL TO KIZIL @@@@@@@@ ALL HAIL TO KIZIL @@@@@@@@@@@@@@@@@

Bodrack dedi ki...

Ya ne zaman kizil gorsem kendimi kaybedip tapinmaya basliorm ozur dilerim
Neyse , ne diodm
Turambarin hikayesinde ki her karakterin kalbimizdeki yeri elbette buy...

ALL HAIL TO KIZIL@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Claire De Lune dedi ki...

kızıl için ne emekler harcadım ama baktım çok zor turuncu yaptım ben de o da çok güzel ki :)

Bodrack dedi ki...

tartismasiz kizil ezer

Lasombra dedi ki...

9. ve 6. maddeye kesinlikle katılıyorum. kızıldaşlar birleşsin birbirimizi seviyoruz, görünce gülümsüyoruz falan. kızıl saçlı birini görünce insan memleketlisini görmüş gibi hissediyor

pandora dedi ki...

yaklaşık 1 saat evvel:goodbye my "kızıl" hair... :)) kömür karası bildiğin.

Bodrack dedi ki...

Pandora;
HOW CAN YOU ! SERIOUSLY HOW CAN YOUU!!!!!11111

Finduilas dedi ki...

Bodrack;
finduilas karakteri can, kızıl canandır. asdjsfhgl.

Claire De Lune;
turuncu da iyidir, ivit (:

Lasombra;
diy mi diy mi. ^^

pandora;
nasıl kıydın! :(

pandora dedi ki...

Bodrack;öyle bi i can ki :D öyle bi yaptım kiii...

Finduilas;mecburdum bebeyim.saçımda 1500 ton kızıl vardı. :))

Bodrack dedi ki...

pandora dedi ki...

Bodrack;öyle bi i can ki :D öyle bi yaptım kiii...



Hiçbir insan bu kadar acimasiz olmamali :/
Insanliga guvenimi neden kaybettigimi sorarlar birde . Artik ana neden olarak seni gostericem pandora ... Suan icimde bir parça öldü ç

Gaia dedi ki...

saçların süpeer daha ne diyeyim malesef kızıl ssaça sahip olabilcek bi tene sahip değilim

Finduilas dedi ki...

teşekkür gaiacan.

Gözde dedi ki...

bütün maddelere teker teker katılıyorum :) 3 yıl olacak neredyese kızıl saçlarım hayatıma gireli, her seferinde bu sefer siyaha geri dönüyorum desem de kızıl tonları arasında değişiklik yapmaktan öteye gidemedi saç boyatmalarım. Uzun kızıl saça sahip olmak o kadar zor ki, ben uğraşmayı bıraktım kuaförlerin ellerine teslim ettim saçlarımı, başka türlü ne ben ne de kullanılamaz hale getirdiğim havlular dayanamaz bu duruma:)

pandora dedi ki...

Bodrack ahahha özele gel :p

Cam Adam dedi ki...

Kızıl güzeldir ama bi de kıvırcık olucak..

pandora dedi ki...

işte o benim
@camadam oha wanted burda da mı buldun beni :p

Finduilas dedi ki...

Gözde;
uzun kızıl saç cidden çok zor, ben şimdilik idare etmeye çalışıyorum. :)

Cam Adam;
permalı kıvırcıklar da var. :P

Cam Adam dedi ki...

@pandora
Başka nerede buldum ki ? Hem kızıl hem kıvırcık bulsam bırakmam ben..:Pp
@Finduilas
Kıvırcığı kıvrımından anlarım :D çok belli oluyo ki..

pandora dedi ki...

@FF te hani :D

Sycorox dedi ki...

offf ya The Fellowship of the Kızıl'ı terkeylediğim için pek üzgünüm:((

kızıl saçlı insanları görünce direk seviyorum...

mesela kızıl saç insana bence çok iyi söz yazma olayı veriyor...nese...

 
Tuşların Tıkırtısı: Kızıl mı!?
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.