28 Kasım 2009

Fantastik üçlü.

Birini alıp ötekine vurmak lazım gelir.
fantastik
Biz çok eğleniyoruz, ya siz?(!)

13 lafazan:

bi dost dedi ki...

ahahaha çok güzel :))

Cupy dedi ki...

komedi ya harika :D

Larien dedi ki...

MÜKEMMEL :D

stickman dedi ki...

kop kop kop, hadi deniz daha hızlı sür, daha hızlı, devlet hadi hadi! daha iyi salla kafayı. dıptıs dıptıs tayyip arkadan ritm verir :D

Sycorox dedi ki...

ahahah bencede süpermiş bu:D

Finduilas dedi ki...

vuu çok eğleniyoruuz!

moina dedi ki...

çok güzel olmuş ya
what is loveeee melodisiyle sallanan kafalar :D
iyi ki filmin diğer kısımlarına dokunmamışlar, zira düşünemiyorum diğer sahnelerde çok sevgili milletvekillerimizi :D

Clementine dedi ki...

süperrrr :D

Siminya dedi ki...

bayramlaşmaya gidiyolar köye. bence en atak hareketler bahceli'de sesi zaten bambaşka herifin. çok farklı insanlar hepside maşallah :)

suskun güvercin dedi ki...

:)

Finduilas dedi ki...

ben diyorum devlet bahçeli'den iyi metalci olur diye. kafa sallaması olsun, ses olsun, \m/ işareti olsun, tayyip gitarist, baykal tefçi olsun, grubun adı da fantastik üçlü olsun. :p

Bella dedi ki...

tayyip i arkaya atmışlar :P direksiyon benim demiş denizciğim :P

Finduilas dedi ki...

ironik aslında. :P

 
Tuşların Tıkırtısı: Fantastik üçlü.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.