16 Kasım 2009

Kese kâğıdı.

Buraya da yazmam lazım.
Banu Güven'in 40 yaşında olduğunu duyduğum an, kafama kese kâğıdı geçirme vaktinin geldiğini anladığım andır.

''En fazla 27-28 yaşındadır.'' derdim halbuki. Çok acayip.

18 lafazan:

banyosuyu dedi ki...

nasıl 40?
bildiğimiz 40 gibi 40 mı?
gerçek 40 mı?
vay anasını be

flying lady dedi ki...

Laaan?!

Sycorox dedi ki...

aynen ya bende taş çatlasa 30dur diyodum..vayy bee

Leah dedi ki...

şaka olsun bu lütfen!

...camenta... dedi ki...

yoooooookkk artık!!!!

Finduilas dedi ki...

gerçekten 40, vikipedi amca da öyle dedi.

Glamdring dedi ki...

Daha dün beni kestiğini zannettiğim liseli kız yanıma gelip "Pardon abi, saat kaç" dediğinde zaten ruhen bitmiş, 'Ben galiba yaşlandım ve kartlaştım' kompleksiyle dolup taşmıştım.
Gecenin köründe birde Okan'da taşların efendisi Banu Güven'in 40 yaşında olduğunu duyunca resmen iç dünyam çöktü.

Mealen, o kese kağıdından bende istiyorum lütfen!

Cupy dedi ki...

Karıya bak anasını satıyım :D

cesetizleri dedi ki...

yuh çüş bir yanlışlık olmasın.
Kemik yaşı şeysinden talep ediyorum ühühühü

Bodrack dedi ki...

Beni hep 30 diye uyutmustu
40 oldugunu bilsem kabul edermiydim hic davetini peh

Clementine dedi ki...

bu ne bee ... yok beee.. yuhhh. benden daha genç duruyo .. vay anasını :( oysaki 20 yaş var aramızda :(

Finduilas dedi ki...

haksızlık ama bu. ühühü.

pandora dedi ki...

erkek olsam alırım :D bi bu bi de Demet Evgar.Tapıyorum ikisine... :D

marléne the third dedi ki...

geçen gün medya kralındaydı. ben sadece haber sunuyor sanmıştım. süper bir kadınmış hayran kaldım:/ isterse 60 yasında olsun farketmez. ama olmasın tabiy, 32 olaymış iyiymiş mesela.

Bodrack dedi ki...

Pandora;

Ben erkegim . Nasil alacagimi soylersen ben alayim ? Amazondan siparis verilio mu :D

Clementine dedi ki...

bende bu fotoğraf bana kimi anımsattı diyodum .. buldum sonunda leighton meester :D

Finduilas dedi ki...

birazcık benzemiş evet. :D

Mrs. Baros dedi ki...

şarap gibi derler ya...

 
Tuşların Tıkırtısı: Kese kâğıdı.
© 2008-2015 Tuşların Tıkırtısı
El emeği, göz nuru.
Tema || Minima Black adlı temayı tanımlanamaz hale getirdim.